Cambear Uesca en o diya d’ Aragón

O 23 d’abril zilebramos o diya d’Aragón. Lo de ista añada se para en un 2015 que ba á estar fundamental ta benzer á o dragón d’o sistema capitalista, bipartidista e rezentralizador. Cambear Uesca, como proyeuto alternatibo, ziudadano e monezipalista que ye, esfiende un Aragón esferén, texido dende os alazets y con rispeto á las suyas minorías, luegüisticas e culturals. Queremos un diya d’Aragón en o que se aprezie a unidat popular que quiere protagonizar a suya Istoria, construyindo y espardindo aizions culturals que sigan ta que la chen pille conzenzia e autue.
Aragón ye un pueblo rico, con sieglos de Istoria, que han forchato a suya traza de estar. Una Istoria que no debe estar manipoliata per dengún, espezialmén per as nuebas corrientes rebisionistas que quieren negar-nos como pueblo. A memoria republicana, os Decretos de Nueba Planta u as rilazions istoricas con Catalunya son intes de o nuestro esdebenidero que debemos ficar en o nuestro rilato istorico sin complexos e sin falsas güelladas.
Esfendemos lo común, un poder pulitico ta las aragonesas, amplo, autonomo e libre, que afonde en a nuestra libertá fren á os mercatos y en a organizazión d’alternatibas. O dreito á dezidir embreca, tamién, refirmar á l’asoziazionismo cultural, á las nuestras radizes. Senifica chenerar sinerchias ta cambear l’autual estato de cosas e liberar-nos d’as cadenas d’os de siempre. ¿Te apuntas á o cambeo?

El 23 de abril celebramos el día de Aragón. El de este año se enmarca en un 2015 que va a ser crucial para vencer al dragón del sistema capitalista, bipartidista y recentralizador. Cambiar Huesca, como proyecto alternativo, ciudadano y municipalista que es, defiende un Aragón diferente, tejido desde los cimientos y con respeto a sus minorías, lingüisticas y culturales. Queremos un día de Aragón en el que se aprecie la unidad popular que quiere protagonizar su propia Historia, construyendo y promocionando acciones culturales que sirvan para que la gente tome conciencia y actúe. 
Aragón es un pueblo con siglos de Historia que han ido forjando su forma de ser. Una Historia que no debe ser manipulada por nadie, especialmente por las nuevas corrientes revisionistas que quieren negarnos como pueblo. La memoria republicana, los Decretos de Nueva Planta o las relaciones históricas con Catalunya son momentos de nuestro devenir como pueblo que debemos integrar en nuestro relato histórico sin complejos y sin falsos enfoques.
Defendemos lo común, un poder político para las aragonesas, amplio, autónomo y libre, que profundice en nuestra libertad frente a los mercados y en la organización de alternativas. El derecho a decidir implica, también, apoyar al asociacionismo cultural, a nuestras raíces. Significa generar sinergias para cambiar el actual estado de cosas y liberarnos de las cadenas de los de siempre. ¿Te apuntas al cambio?

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *